Politica de livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate prin intermediul serviciului de curierat furnizat de FAN CURIER, in limita a 70 kg/comanda (comenzile ce depasesc aceasta limita vor fi livrate cu flota proprie sau terti conform regulilor interne AGRII ROMANIA) sau prin intermediul serviciului de ridicare de la easybox (Sameday courier), oriunde in tara.  


Optiunea de ridicare de la easybox este disponibila in cazul produselor a caror dimensiune si greutate este adecvata pentru livrarea la easybox.  

 

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni - vineri vor ajunge la destinatie in maxim 3 - 4 zile lucratoare, aceasta perioada fiind una deosebit de aglomerata. Dorim sa va asiguram ca depunem tot efortul pentru ca produsele sa va fie livrate cat mai rapid posibil. 


In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la sapte zile lucratoare. Pentru comenzile livrate prin serviciul de curierat, orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

 

Cat costa transportul?

Pretul* transportului va fi urmatorul:


• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, prin serviciul door to door (la usa, prin Fan Courier) tariful este standard, de 15 lei (TVA inclus).

• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, alegand serviciul de ridicare personala de la locker (Sameday) tariful este standard, de 11.90 lei (TVA inclus).

• Pentru comenzi ce depasesc 399 lei transportul este gratuit.

• Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 5 lei (TVA inclus)**.

* In cazul in care nu exista alte promotii in desfasurare ce vizeaza in mod direct costul de transport.

**Pentru categoria Ingrasaminte si categoria Seminte se accepta doar plata cu cardul.

 

Cum urmaresc livrarea?

După ce comanda va fi plasata, se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe magazin.agrii.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi. 

In cazul In care livrarea nu se va face prin serviciul de curierat, informatiile privind termenul de livrare si statusul comenzii pot fi primite de la colegii nostri, ce pot fi contactati de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30-16:30, la numarul de telefon 0756 252 252 sau la adresa de e-mail  magazin@agrii.ro.

 

Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.