NOU: introducem livrarea prin easyBOX la doar 9 lei, oriunde in tara!

Cum comand? Cum platesc? Intrebari frecvente

Cum comand?

 

Poti adauga produsele pe care le doresti in cosul de cumparaturi (optiunea este disponibila în pagina noastra de produs, acolo unde poti vedea informatii cu privire la stoc, poze, informatii de utilizare, etc). Dupa ce ai selectat cantitatea dorita poti adauga produsul/produsele in cos. 

Pentru a finaliza comanda este necesar sa apesi pe iconita cosului de cumparaturi din partea superioara a ecranului. Tot de acolo poti modifica numarul de articole dorite sau poti elimina un produs. Daca esti sigur ca ai ales toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi poti finaliza comanda. Urmatorii pasi iti vor solicita metoda de plata dorita, metoda de livrare, precum si adresa. Daca doresti sa faci plata online, site-ul www.magazin.agrii.ro te va redirectiona catre PayU pentru procesarea platii. 

Accepta termenii si conditiile, finalizeaza comanda si produsele dorite vor ajunge curand la tine. 


Cum platesc?

 

1. Cu cardul bancar

Poti sa platesti in RON, cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa si Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard si Maestro). 

 

2. Plata in numerar

Prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate de pe www.magazin.agrii.ro  

 

Intrebari frecvente:

 

1. Cum pot vizualiza comenzile mele anterioare?

Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugam sa te loghezi pe www. magazin.agrii.ro  cu adresa de e-mail si cu parola. 

2. Se poate anula comanda in cazul in care nu a fost inca expediata?

Da. Este posibil atata timp cat comanda nu a fost procesata sau expediata. Te rugam sa ne trimiti e-mail pentru ca solicitarea ta de anulare sa poata fi verificata.

3. Pot modifica adresa de livrare pentru o comanda confirmata?

Din pacate, nu poti modifica adresa de livrare pentru o comanda care a fost confirmata si in curs de livrare. 

4. In cat timp se livreaza produsele?
Produsele care sunt în stoc sunt livrate în 72 de ore. 

5. Daca exista stare de urgenta/alerta creste timpul de livrare? 
Intr-o situatie de urgenta/alerta facem tot posibilul sa ne respectam termenul de livrare, insa exista riscul ca termenul de livrare sa fie mai mare, din motive care nu tin de noi, ci de contextul general, care a provocat starea de urgenta/alerta. 

6. Daca am o intrebare privind utilizarea produselor de protectia plantelor. Pe cine intreb?
Scrie un mail la consultant@agrii.ro si colegii nostri din echipa tehnica  vor reveni, in scurt timp, cu raspuns la solicitarea ta.